Superhuman

Tjénarää! Lina här, idag väckte mammsen mig 11, dags att städa rummet! Efter det åkte jag till Forum och träffade Malin. Vi tog en Chai latte på Barista. Jag har druckit det någon gång förut men inte där, och jag måste bara säga att den chai latten va MKT godare än Espresso House lr var det nu va jag drack det förut. Stor skillnad! Jag köpte ett volang linne från Vero moda och malin köpte en snygg t-shirt m. tryck och en söt väska!

Det hände en fett läskig grej på busshållplatsen när jag skulle åka hem. Fiskis bussen stog brevid min busskur i typ en kvart  och alla undra vad som hände för det va en tant som låg skakande där inne.. Sen kom ambulansen och tog ut henne. Alla stirrade såklart, stackarn, för det såg ut som hon hade epelepsi anffal när hon kom ut. Trodde hon skulle föda först men hon va inte så tjock heh.

Kom hem från fbolls träningen för en halv timma sen, det va kul.
Ska duscha,
hugs
L

Kommentarer
Postat av: M:et

HAhahaha epelepsi anfall! hahah...

2009-01-18 @ 20:14:44
URL: http://yiipiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0