Ä-G-E-R ingen knäcker mig jag svär

Hej alla! I fredags va jag och körde laserdome (som jag hade gissat på) och sen blev det Hard Rock Café med laget. Askul! Det va sexiga skidåkare som stod på bardisken och diggade haha.
I går gick jag upp halv 7 för att åka till en träning på Bosön (!) det va såklart sjukt jobbigt att gå upp ur min sköna säng men ändå ganska skönt på något sätt. Efter träningen åkte jag hem och duschade och sen drog jag till johanna och kollade på The Omen. Sjukt läskig om man frågar mig men jag tkr ju ifs att Scream är scarry..
Igår kväll va jag hos malin och hade en chillkväll (finns lite bilder på min bdb, t-qvist). Jag sov över och på morgonen vaknade jag av att Simba slickade mig i facet, han är så söt!
Idag tänkte johanna och jag åka och shoppa men jag orkar inte plus att jag ska jag plugga fysik, har prov på onsdag. Jag undrar ifs om johanna har vaknat än..
Beat it!
hugs
L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0