Back on track

ojoj det va länge sen jag skrev!  I torsdags va jag hos mormor och kom hem sent på fredag kväll. Då hann jag inte skriva för jag skulle upp mkt tidigt på lördag morgon för att åka till Boda Borg med laget. Det va ett ställe med massa banor man skulle göra, det va kul men asjobbigt! Vi sov där och jag kom hem för 2 h sen.
Imorgon är det time for school, hmm. Inte så taggad men aja.

Ååh vad jag vill se The Killers live! De ska ha en konsert i Tysklnad och jag och johanna funderar seriöst på att åka dit och se dom! Eftersom att de inte kommer till Sverige. Inte för att jag tror att mina föräldrar tillåter det men jag kommer tjata på!
Nu ska jag fräscha till mig och sen är det väl middag,
hugs
L



Kommentarer
Postat av: BECCA

I LOVE THEM SO MUCH ! I <3 THE KILLERS

2009-01-12 @ 11:58:10
URL: http://rebeccagartner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0