Close you eyes, clear your heart

Hello alla!
Jag är super duper dålig på att skriva på bloggen! Men men. Idag var jag iaf med Malin i stan och shoppade, alltid lika kul! hon trängde ihop sig i GT's omklädningsrum och jag kastade kläder på henne och vi skrek och fajtades lite. Jag köpte en randig T-shirt, en gammeldags rosa tröja, en grå tunika/klänning. Jag köpte också lite Mineral smink från IsaDora! Jag har verkligen tänkt på det där och har läst lite om vanligt smink.. Asåå det är SÅ mkt äckligt skit i där som typ grisfett, fy fan. Så jag bestämde mig att köpa mineral smink! Inte bara för att det är fräschare utan också för att det är bättre för huden. Min hud håller på att bli en katastrof! Jag tänkte köpa ID eller Sheercover men det är så dyrt och jag har läst at Isadoras va bra så varför inte. Juste, köpte också en mascara från L'Oreal, Telescopic (lr hur det nu stavas).

Jag babblar ju nästan på lika mkt som Kenza, men aja. Undantag. (hennes blogg är retarded, Kissies och gaybloggen är kulig!)
hugs
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0