Holiday

Brr det är kallt. Kom nyss hem från skolan kukul. Vi har ju skridskor på idrotten och vet ni va.. vi ska göra STJÄRNOR PÅ IS! liksom what. Jag kan knappt stå på skridskor. Tur att jag har sandra som e så duktig (vi är par).

ÅÅÅH vad jag längtar till sommaren! Sol, bad, ljusa kvällar och massa massa kul! Mitt sommarlov kommer bli askul!
Så här ser det ut än så länge (kan inga datum);
- Franska rivieran 2 veckor.
- Gothia i gbg.
- Språkresa med Johanna.
- Coldplay med Sofia och Rebbey.

Det enda som fattas är THE KILLERS! Jag är förkrossad.. de kommer liksom till Sverige på Way out west i gbg men vafan då är jag på språkresa!? jag dör

En grej! Det finns ett amerikanskt smink som heter Everyday minerals, alla säger att det är bra och att man kan få ett gratis kitt + frakten runt 40 kr. Men jag fattar inte hur man beställer på hemsidan?! Hjälp tack.
hugs
L

Kommentarer
Postat av: :):)

the killers kommer till hutlfreds :) när ska ni på språkresa ??? hulfred är mellan 8-11 juli :)

2009-01-20 @ 23:23:44
URL: http://vob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0