I'm just a teenage dirtbag

Heej, ojoj, va verkligen ett tag sedan jag skrev.

Denna dag har inte varit så olik alla andra, jag har ett so prov på torsdag och en fysik inlämningsuppgift (också till Torsdag)  plus äckliga. vidriga franska. Aja, dett är mitt schema nu för vällen plugga så mycket som jag bara kan, vill ju inte gärna sänka mej nu när det är sista terminen och allt..

apråpå sista terminen; Det är ju som alla redan vet dags att välja gymnasium.... Och surprise, jag har inte en jävla aning om vad jag ska välja. Jag har ingen koll alls på när gymnasierna har sina öppna hus (utom nacka då så klart), har fett ångest, tänk om jag har missat det gymnasiet som jag borde välja? fan, fan, fan...

aja, har ingen träning idag i varje fall - tur det- Jag är helt slut. När jag har pluggat klart kan jag åtminstonde bara ta det lugnt och sova.

pussar på er//JN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0