JN; A great night and a lovely view

Hej, hej,

Är helt usel på att hålla nyårslöften, så det är väl knappast någon överaskning att jag redan har blivit dålig på att skriva. Men men hade en grymt kul nyårsafton med massor av trevliga människor. Vi var som jag redan sagt hemma hos vicke, det var väl en sådär 13-15 pers eller nåt och hade trevlans, när det väl närmade sig tolvslaget gick vi upp till ett ställe med sjukt fin utsikt och tittade på fyrverkerier. Mina egna låg kvar glömmda på skrivbordet, typiskt....

dagenefter gick jag upp vid tre, hade en såndära 'död-dag', orkade inte göra någonting (orkade inte heller blogga, heh)

hade inte med mig nån kamera så jag har inga bilder jag kan lägga upp, men så fort jag får tag i några kommer de pronto upp på bloggen

pussar o kramar // JN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0