JN; on the road, but I've got no destination

igårkväll:
blev inget sex and the city när vi var hemma hos Minna, blev istället en och en halv film, american pie; Beata house (jag har nu mera ofeciellt sett alla american pie filmer hah) och halva I am legend, vårat antal utökades när David bestämde sig för att komma över. Vid sådära halv två kom minna och jag hem till mej och dåå började den riktiga sex and the city kvällen, vi halvsov oss igenom 6 avsnitt och kom inte isäng förrens klockan var ensådär fyra.

Dagens och kvällens:
När man vaknade kännde man att det inte varit ensåndär himla bra ide med att gå och lägga sig fyra, vi tog därför varsin dush efter frukosten och fortsatte sedan med ett nytt tema: OC.

Nu på kvällen har jag och min familj varit hos våra kusiner Hjalmar (5) och Agnes (1), Gud vad de små busungarna växer fort ,sist jag såg agnes hade hon inte tagit sitt första steg än och nu går hon nästan helt utan problem. Ska sova nu, orkar inte skriva mer, blev ett vääldigt långt inlägg

Puss på er //JN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0