Light up as if you had a choice

Tjenixen,
Sitter här och tittar på One Tree Hill och om en timme ska jag ta bussen med Lenita och Sofia till slussen där jag ska möta upp resten av det gamla fbolls laget. Vi har ju splittras och de flesta, t ex jag, har gått till U-dam med 92:orna. Men men, ikväll blire kul! Jag skulle gissa på att det blir laserdome men är inte säker eftersom att vi ska vara på odenplan. Jag är grymm om ni undrar.

Jag älskar Snow patrols låt Run och idag hörde jag Leona Lewis sjunga den. Båda är jättebra men föredrar Snow patrols variation. Välj själv:


jag kunde inte ta den riktiga musikvideon så det får bli lite harry potter!



kunde inte ta musikvideon till den här heller.

hugs
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0